Zwroty i reklamacje

Zwroty:
Z godnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 03.05.2014 roku Kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot przedmiotu przez Konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa uważana jest za niezawartą, a Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowanie rzeczy.

Reklamacje:
Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki oraz otworzenia jej przy kurierze w celu potwierdzenia zgodności towaru z zamówieniem oraz jego kompletności. W przypadku braków ilościowych, uszkodzeń lub niezgodności kurier sporządza odpowiedni protokół. Wszelkie reklamacje niezgodności przesyłki, jej uszkodzeń bądź braków będą uwzględniane jedynie po bezzwłocznym ich zgłoszeniu oraz przedstawieniu protokołu sporządzonego przez kuriera. Jedynie spisanie protokołu pozwala na dochodzenie reklamacji. Nie odbieramy przesyłek z reklamowanym towarem wysłanym ,,za pobraniem,,. Towar do reklamacji Kupujący dostarcza na własny koszt na adres naszej firmy: F.H.U.Anna i Krzysztof Cieślar S.c. Brenna, 43-438 ul.Miodowa2 ( odzież i obuwie powinny być czyste ).
Przed wysyłką należy się z nami skontaktować. Do przesyłki należy dołączyć paragon- oryginał lub kserokopię faktury VAT oraz krótka informacja czego dotyczy reklamacja, dane adresowe oraz numer konta bankowego. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy rzetelnie. Nie ma problemu ze zwrotem gotówki czy wymianą.
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem e-mail lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko
- adres
- adres e-mail Kupującego
- data zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informację wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub nr telefonu.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl